Víťazom bronzovej Stevie za najlepšiu PR kampaň sa stala britská pobočka skupiny Samlerhuset s kampaňou Waterloo 200.
Kampaň Waterloo 200 bola založená na myšlienke znova oživiť 200 rokov starý návrh geniálneho rytca Benedetta Pistrucciho. Tento rímsky umelec bol oslovený poľným maršálom Arthurom Wellesleym bezprostredne po slávnej bitke u Waterloo, aby navrhol medailu, ktorá bude túto prelomovú udalosť pripomínať. Vytvorenie celého diela trvalo Pistruccimu viac než 30 rokov a takmer všetci zamýšľaní obdarovaní behom tejto doby zomreli, s výnimkou vojvodu z Wellingtonu. Výsledná medaila mala úplne jedinečný, fascinujúci dizajn averzu aj reverzu, ktorý bol dokonale prepracovaný do najmenšieho detailu. Pre jej mimoriadne rozmery (hmotnosť 677,5 gramov a priemer 140,8 milimetrov) a detailný návrh ju však s ohľadom na vtedajšie technológie nebolo možné vyraziť. Pamätná medaila s pôvodným návrhom sa dočkala razby práve vďaka skupine Samlerhuset, ktorej sa vďaka najnovším technológiám a pracovitosti a vášni ľudí, zapojených do projektu, podarilo presne po 200 rokoch od bitky vyraziť.
Celý projekt sprevádzala bohatá PR kampaň. V januári roku 2015 ponúkla britská pobočka skupiny SH 500 000 replík Waterloo medailí britskej verejnosti úplne zadarmo. V júni bol odhalený u stanice metra Waterloo station v Londýne pomník pripomínajúci túto udalosť. Na slávnostnom odhalení boli prítomné významné osobnosti vrátane ambasádorov a rešpektovaných historikov. Koncom roku 2015 potom skupina Samlerhuset venovala šek na 200 000 libier charitatívnej organizácii Waterloo 200.
Rok 2016 sa stal už druhým rokom, v ktorom bola skupina Samlerhuset ocenená. Po prvýkrát získala cenu za PR projekt v roku 2012, kedy v rámci európskej tour predstavila vtedy najdrahšiu mincu sveta Double Eagle.
Príbeh Waterloo medaily môžete sledovať tu: https://youtu.be/C1SFZwCvbRs